صبر کن


ღ♥ღ lonly girl ღ♥ღ

افسوس که من تو را تو او را و او دیگری را دوست دارد...

 

صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو ، یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو ، خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد ، تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو ، لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی ، تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو ، صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو ، یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو ، تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند ، تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو .



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت20:05---3 تير 1391
سلام وب خوب و قشنگی داری

و من باهات تبادل لینک کردم.

موفق باشی.


علیرضا
ساعت20:05---3 تير 1391
سلام وب خوب و قشنگی داری

و من باهات تبادل لینک کردم.

موفق باشی.


علیرضا
ساعت20:03---3 تير 1391
سلام وب خوب و قشنگی داری
و من باهات تبادل لینک کردم.
موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:صبر,بغض,عشق,گریه,خدا,ساعت 14:10 توسط ...| |


Power By: LoxBlog.Com